V. Usturoiului – Vf. Feriga – Măgura – V. Roșie (FERIGA TRAIL 2)

Despre

Stil ciclism: Cross-country
Echipare minima - bicicleta MTB hardtail
Surse de apă - izvoarele de pe Valea Usturoiului
Puncte de interes - priveliști de pe traseu
Stare traseu - traseul este compus din drumuri forestiere și poteci, singurele porțiuni asfaltate fiind plecarea și sosirea în zona urbană. Pe întreaga lungime a traseului se regăsesc indicatoare Feriga Trail, iar partea de coamă a fost amenajata de The Golden Trails

Traseul pleacă din zona stadionului, în sus pe Valea Usturoiului. După ce drumul iese din oraș și intră în pădure, întâlnim primul panou direcțional Feriga Trail pe partea stângă a drumului, după care vom urmări aceste panouri până ajungem în Vârful Feriga. Pentru a ajunge în Vârful Feriga, parcurgem drumul care urcă șerpuit, trecem de indicatorul către Route 66 și la 200 m după acesta, o vom lua la stânga. Pentru a ajunge chiar pe vârf, avem o variantă directă de urcare pentru cazul în care suntem cu e-bike sau putem folosi "chicken line-ul" care pleacă în stânga și descrie două serpentine, pentru cazul în care suntem cu o bicicletă fără asistență electrică. Ajunși în Vârful Feriga, ne pregătim pentru coborâre și vom aborda traseul Feriga Trail 2, care pleacă din poteca principală către partea dreapta și este marcat cu panouri direcționale de culoare albastră. Urmând aceste panouri vom ajunge să coborâm în vale, mai sus de Pensiunea Măgura. Înainte de a ajunge jos, ne vom intersecta cu un drum și vom face la dreapta, urmând acest drum până vom ajunge într-o zona de poiană, pe care o vom ocoli prin partea stângă. Vom parcurge restul drumului până vom ajunge la Pensiunea Măgura și de acolo pe strada Valea Roșie. Traseele Feriga Trail au fost amenajate de The Golden Trails.

*Sursă hartă, text și video: https://maramures-bike.ro/